Lagerløsninger

Drop in pall

​Din-Budpartner har nå snart drevet i snart 10 år, så nå vil vi starte opp ideen med å legge tilrette for transportnæringa om mer fulle biler å flere oppdrag kan nå være mulig. Tanken bak dette er at mange vogntog går med under halv kapasitet, å kan virke stressende fordi transportører taper penger på dette.

For mange transportører er at de må levere et last eksempel på ca 8 paller først langt vekk mens de enten må si nei fordi det ikke er plass på bilen til oppdrag i nærheten. ​De har ingen annen valg en, å Fullføre oppdraget med de 8 pallene. Eksempel til Lillehammer før de kan dra ned til (eksempel) Fredrikstad, å fullføre et nytt oppdrag.

Her brukes det alt for mye tid, å ikke minst store driftkostnader for Tiden de bruker, Drivstoff, Service å slitasje på bil, Bom utgiften blir høyere også videre. Dette blir unødvendig MYE!!! PENGER.

DA er det her vi i Din-Budpartner kommer inn  for å hjelpe til med en tjeneste, som kan:

  1. Øke lønnsomheten på, flere oppdrag ved å parkere paller som har lenger destinasjon, eller en annen rute hos oss
    med å ta oppdrag i nærheten først for så å hente opp paller/samle opp for lengere ruter eller om dere har flere biler i området som kan
    hente opp de pallene som skal med andre destinasjon mange muligheter her.
  2. Mindre drivstoff går til spille,
  3. Mindre Slitasje på bil,
  4. Mer effektiv utnyttelse av tid
  5. Mindre bompengekostnader
  6. Spare miljøet ved mindre utslipp

Denne tjeneste er smart kostnadseffektiv å lønnsom for enkel selvstendige, eller større selskaper som har behov for å øke sin virksomhet effektiv. Tjenesten er rett å slett et verktøy transportøren har tilgang på.

Priser:

  • 12 timer kr 70,-
  • 24 timer kr 90,-
  • 36 timer kr 110,-

Pris gjelder 1 stk pall inkludert av/på-lossing med truck og 24 timer parkering i temperert lager.

1. Lever inn paller

  1. Registrerer når du kommer ca tid/kl
  2. Vi laster av paller fra bilen
  3. Paller blir merket.
  4. Husk!! det gjelder standard pall 80x120x140.
  5. Pall med 100x100x140 eller pall høyere en 140cm blir det 15% tillegg i prisen
  6. Web Booking kommer med betaling

2. lagres opp til 36 timer

  1. pallene merket å plasseres i lager Tjenesten gjelder standard pall 80x120x140 opptil 800 kg men om paller som er høyere eller bredere lengre så kan det ordnes med tillegg i pris.
  2. Tjeneste gjelder lagring av paller fra 12 timer til 36 timer etter behov.

3 utlevering av paller

  1. Utlevering av pall fra lager
  2. Vi lesser på paller på bilen
  3. sjåfør signerer ut
  4. Betaler/faktura sendes

Bestill drop in pall

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt.

OBS! Det kan hende vi tar en kredittsjekk på nye foretak, og alle enkelmann/privat får en gjenpartsbrev i posten om det er foretatt en kredittsjekk.

Du kan også ringe oss på 90957257 for en uforpliktende samtale.




    Har du spørsmål?

    ​Vi har rask responstid og er alltid ​tilgjengelig for å svare på dine spørsmål.

    Send oss en henvendelse via skjemaet, eller ring oss på telefon
    451 14 911